Zo schrijf je een tekst die je doelgroep aanspreekt
Hé, jij daar! Voel je je aangesproken? Waarschijnlijk wel, maar heel professioneel is het niet. Dat moet ook op een andere manier kunnen. Maar hoe? Wanneer voel jij je getriggerd door een tekst? Wanneer worden jouw ogen een verhaal ingetrokken? Dat gebeurt bij een tekst die voldoet aan de volgende punten.
Blog jij of blog ik?
Zakelijk bloggen: iedereen doet het. Bijna elk bedrijf deelt regelmatig content in de vorm van een inspirerende blog. Maar dat mag niet de reden zijn om het ook te gaan doen. Wat wel de reden moet zijn, vertel ik je hier.
Alsjeblieft, een schatkist met goud.
Goud? Ja, een overtuigende tekst levert je keiharde omzet op. De juiste woorden zetten aan tot actie. En trekken de aandacht van je doelgroep. Die raakt tenslotte niet zomaar geïnteresseerd in je verhaal. En dan heb ik het nog niet eens over je vindbaarheid.